Εν τόπω στυγερώ - En un sitio atroz - In a flagitious place - Dans un lieu abominable

Σκέψεις - Thoughts - Pensamientos - Réflexions - Riflessiones - мысли

My Photo
Name:
Location: Πλανήτης Γη - Tierra - Terre - Earth

Saturday, March 24, 2007

Νέα μέρα - Υπόγεια ρεύματα

Τελείως απρόσμενα έπεσε εχθές στα χέρια μου ο νέος δίσκος των υπογείων ρευματων. Τ'όνομα αυτού, Νέα Μέρα. Και όντως πρόκειται για μια νέα μέρα στο ελληνικό ροκ.
Πολύ καιρό είχα να ανατριχιάσω ακούγοντας κάποιο καινούριο τραγούδι. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ γι'αυτή την εμπειρία που μου προσφέρατε μέσω αυτού του δίσκου σας. Τραγούδια όπως το Πάλι εγώ ή το ονειρεύομαι και τ'αστέρια τα θεωρώ μεταξύ των κορυφαίων ροκ κομματιών που έχουν βγει τα τελευταία αρκετά χρόνια στην Ελλάδα (αμφοτέρως στιχουργικώς και μουσικώς). Η μουσική όλου του δίσκου έχει ποικιλία χωρίς να χάνει την ομοιομορφία του και οι στίχοι αποφεύγοντας τα τετριμμένα σου δίνουν μια αίσθηση περασμένων δεκαετιών αλλά σε σύγχρονο ύφος. Η μουσική δε μερικών κομματιών είναι απλώς τέλεια· μελωδικότατη και με ενορχηστρώσεις γεμάτες και δυνατές.

Πιστέψτε με συνήθως είμαι φειδωλός με τα λόγια μου, ιδιαιτέρως όταν αφορά ελληνικούς μουσικούς αλλά δεν είχα ακούσει τέτοιο δίσκο εδώ και πολύ καιρό. Σας ευχαριστούμε πολύ υπόγεια ρεύματα. Για εμένα προσωπικώς είναι ο κορυφαίος δίσκος τους και μάλιστα εκτός συναγωνισμού.

1 Comments:

Blogger υπόγεια ρεύματα said...

Εμεις σ΄ ευχαριστουμε

26 March 2007 at 19:25:00 GMT-5  

Post a Comment

<< Home